On taas kulunut aikaa kun on tullut kirjoteltua. Elämässäni on tapahtunut monenlaisia asioita ja valitettavasti negatiivisia.Minä sairastan fibromyalgiaa eli kroonista kipua ja on ollut nyt pitemmän aikaa erittäin huono vaihe sairaudessani. Sain myös kuulla että maksa-arvoni ovat nousseet todella reilusti lääkkeiden takia ja jouduin vähentämään lääkitystä ja silloin on tietysti kipuja enemmän.Nyt sitten myös miehenikin sairastui psyykkisesti. Välillä mietin että kyllä saisi tulla niitä myötäkäymisiäkin eli jotakin mistä iloita. Elämässä on kuitenkin pakko mennä eteenpäin ja yritettävä saada positiivisia tuntemuksia jostakin ja minulla on onneksi 2 ihanaa kissaa joille saa nauraa ja osaavat piristää. Onneksi minulla on sukua lähellä ja sieltä tukea ja olen käynytkin nyt kun olen yksin kotona veljeni perheen luona joilla on 4 ihanaa lasta jotka saavat ajatukset ihan muualle ja ovat ihania ja tarvitsevat minua. Näin syksyllä luonto on todella ihanan väristä ja piristävää. Minun intohimoni on myös kirjojen lukeminen ja on ihana uppoutua johonkin kirjaan missä on ihan erilaista kun oma elämä.